Friday, March 11, 2022

Les operaciones de bandera falsa

 

La invasión d’Ucrania tienmos dao cadía nuevos, o recuperaos, conceutos sobro’l vieyu arte de la guerra. Toca güei falar de les operaciones de bandera falsa, aiciones de fácil compresión que consisten en llevar a cabu una aición, xeneralmente nel tarrén propiu, con fuercies o elementos que paecen pertenecer al enemigu, pa darréu, cola fuercia moral que mos dio la operación de bandera falsa, atacar duramente al alversariu.

Pa facilitar la comprensión del conceutu nada meyor qu’un par de exemplos, un de los cualos afeutamos direutamente como españoles. El primer d’ellos produxose de forma accidental na bahía de L’Habana el 25 de xineru de 1898 al españar por autocombustión el depósitu de municiones del acorazáu Maine, que fondigaría de siguío. Un fechu fortuitu del que los yanquis culparon al gobiernu español –una mina dicíen- y que xustificaría la declaración de guerra que diba finar cola presencia española ultramarina.

El segundu caso¡u díose nel Golfu de Tonkin, Vietnam del norte. Ellí los servicios secretos norteamericanos montaron un falsu ataque del vietcong escontra’l cruceru Madox n’agues internacionales, según ellos, y l’asuntu xustificaría l’amontar de 50.000  asesores hasta 500.000 desendolcáu pol presidente Johnson. Tamos falando de la Guerra del Vietnam, emtamada na so escalada con una operación de bandera falsa.

N’Ucrania los rusos lleven tiempu falando de los laboratorios químicos sovencionaos polos EEXX y la XE nos cualos los homes de Zelenski taríen preparando un axente químicu pa ser dispersáu nun se sabe mui bien onde. Tamién escomencipiaron a falar d’una bomba sucia –pequeñu inxeniu capaz d’espardir contaminación radiolóxica- que se taría preparando nalguna de les centrales nucleares ucranianes. Too recuerda a otres operaciones informatives ruses llevaes a cabu con calter previu a una aición determinada, como los ataques químicos desendolcaos na guerra de Siria.

Que los Estados Xuníos, y en xeneral Occidente, tomenlo en serio decátase del fechu del espardimientu d’estos preparativos informativos rusos por parte de los portavoces de Washington, Londres o Bruseles. Daqué que tamién se puede confirmar al ver que Rusia solicitó, y concedióse-y, un alderique d’emerxencia del Conseyu de seguridá de NNXX en Nueva York pa estudiar l’asuntu.

La opción novedosa tomada pol presidente Biden de denunciar anticipadamente los planes d’invasión rusos nun algamó a frenar los planes de Putin. Esti intentu nuevu de detener una posible operación de bandera falsa tampocu aporta con mayores seguridaes, pero paez plausible en cuantu que, ensin dulda, va servir pa poner n’evidencia la falsedá rusa, casu de producise.

Raúl Suevos

A 11 díes vencíos de marzu de 2022

Torna en castellán en repdiv.blogspot.com

No comments:

Post a Comment