Thursday, September 22, 2022

Movilizando'l descontentu en Rusia

 

Paez que’l zar de toles Rusies movió ficha declarando una movilización parcial que va afeutar a los reservistes, esto ye, pa los que ficieron la mili n’España, el Serviciu militar obligatoriu, los posesores de la “blanca”, aquella cartilla na que ca añu había que pasar revista, hasta los cuarenta años creo recordar, como personal susceptible de ser llamáu a files otra vegada. Esos son los “pringaos” a los que Vladimir yos tien amargao’l día.

La midida nun paez que tenga surtío efeutu nel ánimu del personal más allá de les sos propies fronteres, puesto que, si güeyamos los índices bursátiles del mundiu, indicador mui efectivu nesti tipu de situaciones, podemos observar que la bolsa de Moscú cae un 6%, mientes suben les del restu del mundiu, incluyendo la mui humildosa bolsa madrilana. Too ello lleva a pensar que la economía mundial nun atopa munchu peligru nesti movimientu de Putin. Yá podía’¡

La movilización xeneral de reservistes, o parcial como la presente, requier d’unes infraestructures físiques y de personal que la Rusia anguaño ta lloñe de tener. Nel meyor de los casos puese esperar que parte d’esos desgraciaos seyan utilizaos pa sostituyir les baxes qu’en munches unidaes ruses se tienen producío demientres los meses caberos y que les llevó a una situación de casi inoperatividá. Aínda asina, nun ye plausible que meyore vultablemente la capacidá de combate de les mesmes puesto que, como se vien apreciando nel propiu frente ucranianu, les reposiciones de material tanse llevando a cabu con medios en situación de caltenencia lamentable que’l so rendimientu na batalla ta siendo mui inferior al de los ucranianos.

Por otra parte, la gastadura social que suponen les baxes de combate anguaño ta siendo apangao pente medies el pagu a les families de indemnizaciones sustancioses pal estándar económicu de les llonxanes provincies asiátiques d’au provien el gruesu de la carne de cañón sacrificada n’Ucrania. Agora son homes los llamaos a files, qu’en munchos casos cuenten con una vida estable y la responsabilidá d’una familia detrás de munchos d’ellos, dalgo que pue xenerar un descontentu descomanáu con el que, hasta agora, Vladimir, y los siloviki que lu rodeen, nun tuvieron que trepar.

Ayeri en Nueva York el presidente Draghi, con presencia de Henri Kissinger, facía fincapié nel calter inaceptable de l’agresión llevada a cabu por Rusia y tamién a que correspondía esclusivamente a Ucrania decidir cuándo y cómo finalizar la guerra. Pente medies negociación se supón.

La parte más difícil de les guerres ye’l cómo acabales y, témome, Putin atopase agora énte la peor de les sos encruciades vitales.

Raúl Suevos

A 21 díes vencíos de septiembre de 2022

Torna en castellán en repdiv.blogspot.com


No comments:

Post a Comment