Sunday, March 10, 2024

El Papa y l'apaciguamientu

 

Nun paez haber naide con títulu meyor pal buenismu que’l Papa. El so altísimu maxisteriu predispón a quien lu oye a pensar que les sos manifestaciones, amás de meditaes y sofitaes na meyor información, van empobinaes al llogru del mayor bien, la paz, pa la mayor cantidá de xente; l’orbe enteru si por el fuera.

Sicasí, a min, n’ocasiones, hazme pensar que los so asesores vaticanos nun son tan escelentes como cabría pensar d’una institución con tanta esperiencia nel llombu, y güei, trayíes a les arandines pola prensa, tornó a dejame ablucáu, por usar un axetivu moderáu por aquello de que les pallabres impreses queden pa siempres, si bien lo que me vien seyan unes cuantes espresiones muncho más grueses.

Vamos a ver, señor Bergoglio, val que lo de la paz siempres queda bien, y, sobre too, nun compromete; pero nesta ocasión tiense pasado vusté un montón de pueblos. ¿Nun tien oyío vusté falar de la política del apaciguamientu? Aquella actitú de los políticos europeos d’entreguerres que llevó a qu’Adolf Hitler s’engallara y depués viniera lo que vino. Fale vusté colos polacos, los del Papa Wojtyla, que se tán empeñando pa un par de xeneraciones a base de comprar armamentu, ¿Creye La So Santidá que lo faen por deporte o porque nun se fíen de Putin? Y del resto d’Europa, habría qu’amestar.

L’imperialismu rusu, del que Putin ye la morra pero qu’algama a la mayoría d’esa nación, incluyendo l’anguaño santificáu Navalny, tiene actualmente a Ucrania como lo que foron los Sudetes nel so momentu, anque nestos tiempos la mayoría del personal piense qu’eso ye un grupu de xente que se la suda too, y nin los que turisteen na rexón de Bohemia lo tengan nidio. Ucrania ye namái l’entamu, como ayeri lo foron los Sudetes.

Los ucranianos nun tán siendo derrotaos, magar la doliosa falta de municiones que tán sufriendo nesta fase de la guerra, tanto ye asina que’l presidente Zelensky va aprobar el regresu a casa d’aquellos que s’atopaben nel serviciu militar nel momentu de la invasión, y ello va ser a costa de la rebaxa de la edá  mínima pa los conscriptos nuevos de 27 a 25 años, porque Ucrania, señor Bergoglio, piensa nel futuru de la nación y nun quier nin puede laminar a una xeneración entera.

Ye Europa, magar los progresos induldables que se tienen fecho, la que s’arriesga a ser derrotada si Ucrania s’avien, como So Santidá propón, a negociar. Va ser namái l’aniciu. Va ser, como l’otru, un apaciguamientu falsu.   

Raúl Suevos

A 10 díes vencíos de marzu de 2024

Torna en castellán en repdiv.blogspot.com

No comments:

Post a Comment