Monday, August 28, 2023

Y nun taba flaca

 

El caberu partíu de futbol que siguí por televisión fo’l de la Final del mundial de Sudáfrica; y ello porque me garró a traición, invitáu a güeyalu nel Melía Cohíba de La Habana, au m’atopaba por trabayu y ensin posibilidá de recudir el bultu. Paecióme, como siempres, llarguísimu, y fui incapaz de saltar col gol d’Iniesta. Ye lo qu’hai.

Dicho lo anterior, teng de señalar que dalgo entiendo del asuntu, porque magar que m’aburre, soi consciente  de que, pa los varones españoles de la mio xeneración, yera imposible participar nuna conversación grupal ensin conocimientos de futbol, alquiríos, y los innatos, sobro muyerío. Dalgo qu’anguaño sigue siendo fundamental na cultura de nueso, cola salvedá de que la segunda parte lléndase, daes les posibles connotaciones penales, a círculos mui estrechos.

Poro soi consciente de que los asuntos de la Federación española de futbol, dende los tiempos del inefable Porta, que tantes hores de programación-y diera al Butanito, José María García, pasando pel so sucesor Villar, y agora’l masacráu gañan Rubiales, siempres tuvieron, dende l’oscurantismu qu’arrodia a la institución, allumaos con un brillu de confabulación mafiosa que cualquier podía percibir, inclusive ensin conocimientos futbolísticos. Les listes d’invitaos a viaxes de finales de tou tipu podríen dar munches pistes, si nun fueran secretos.

L’anguaño y cautelarmente defenestráu Rubiales tenía-y gana muncha xente, pero’l so pedigrí socialista calteníalu a salvo, hasta ciertu nivel. La so zafiedá na celebración del mundial, pasó a ser delictiva en cuantu les ministres de la “Igualdá” entraron al trapu, y dende entos too se salió de madre, per un llau y per otru. Tantu que, España, dexó de llau la subida del IPC, la posible repetición d’eleiciones, y hasta la detención por reincidencia d’un de los lliberaos gracies a la Llei d’“Igualdá”.

La cosa va acabar nos tribunales, seguro, u la clave, a mio entender, en base a esa manida Llei, va tar nel consentimientu de la muchacha del famosu besu, dalgo que, la Federación, trató de confirmar con una serie de fotografíes nes que, cola comunicación no verbal tan de moda en programes televisivos, veríase la actitú más que consintiente de la protagonista. Más allá d’eso, nun de los programes vespertinos de la televisión, un acreditáu espertu en llectura de llabios afirma rotundamente que Rubiales diz-y “¿Puedo date un picu?”, confirmando lo afirmao pol reu del asuntu; dalgo que nun paez que fuera rechazao pola besuqueada, según la so salida sonriente haza la drecha de les imáges.  

Mientres tanto l’aceite va siguir subiendo.

Raúl Suevos

A 27 díes vencíos d’agostu de 2023

Torna en castellán en repdiv.blogspot.com

No comments:

Post a Comment