Sunday, May 22, 2022

Festival gay-oleru

 

Llega la noticia d’Italia sobro’l primer casu de viruela de los monos; una enfermedá contaxosa que paez tar estendiéndose per Europa ente determinaos grupos de población, con especial incidencia nel país de nueso, en que la so capital l’autoridá vien de piesllar una “sauna”, y tamién nel Reinu Xuníu. Nun sedría una situación especialmente preocupante en cuantu que les consecuencies nun presenten un cuadro mortal, nin muncho menos, y, amás, la simple alministración de la vieya vacuna escontra la viruela sedría un muru abondo fuerte escontra esta plaga nueva.

A min, más que la enfermedá, llámame l’atención la otra peste que representa la represión social al respective del usu de la llingua; un azote qu’algama anguaño a tol occidente y que fai que na noticia italiana se recurra al artificiu d’usar l’acrónimu MSM, maschi chi fanno sexo con maschi, pa evitar falar d’homosexuales; o como n’España au anteanueche un locutor tiraba de circunloquiu para tornar de metese en tarrenos peligrosos según les normes nueves de llinguax inclusivu y non sexista, o simplemente l’imperativu de la correición llingüística acordies los censores nuevos disfrazaos de ultraizquierda progresista.

El nuesu comunicador español falaba de contactos sexuales estrechos ente homes ¿Qué ye eso? ¿El mariconeo de tola vida? ¿Simples contactos homosexuales? ¿Rellaciones gay pa los viaxaos? Tamos una vegada más énte una espresión de la tiranía de lo políticamente correuto que, por más que queramos engañanos, nun dexa de ser una llende simple a les llibertaes más básiques; nesti casu la llibertá d’espresión.

El mozu italianu venía de participar, al paecer, nun festival del arguyu gay nes islles Canaries, focu emisor posible anque nun se sepa d’ónde venía’l visitante iniciador,  y a min vienme aina l’axetivu asturianu “gayoleru” p’aplicalu al casu yá que cuenta con varies aceiciones, casi toes adaptaes a la situación pues mos da 1.-Que-y gusta la fiesta 2.-Allegre, que tien allegría 3.-Folgazán, que nun-y gusta trabayar 4.-Que fai tolo posible por namorar, por gustar a daquien 5.-Col deseyu sexual altu.  Ye una solución, la de la llingua asturiana, con raíz que recuerda al neoloxismu anglosaxón, que resalvaría los arrodeos asombrosos y ridículos que dan la mayoría de comunicadores para evitar el riesgu de vese acosaos pola opresión doble de la ultraizquierda y los grupos de presión homosexual o LGTBI, qu’habelos haylos. O dicho de otru mou, ye lo que hay.

Raúl Suevos

A 19 díes vencíos de mayu de 2022

Torna en castellán en abellugunelcamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment