Sunday, October 24, 2021

La voz nueva de Leonor

 

Son quiciás los Premios Princesa d’Asturies la meyor obra de comunicación institucional desarrollada n’España na tapa hestórica actual que vivimos, y ye, lóxicamente, Asturies la beneficiada principal de la repercusión publicitaria que conlleva a nivel, en munches ocasiones, mundial.

Nestos tiempos caberos, los del covid, la bona xestión de la epidemia llevada a cabu nel Principáu tienmos reportao artículos y reportaxes en medios de comunicación de tol orbe pero, aportao ochobre, y tres la entrega de premios a mediu gas del añu caberu, otra vegada’l Teatru Campoamor foi, xunto al hotel Reconquista, l’escenariu y marcu tradicional del mayor eventu anual de la rexón de nueso.

A min préstame siguir los Premios por televisión yá que, como col ciclismu y la mayoría de los acontecimientos deportivos, ye muncho más cómodu, y si la realización televisiva ye profesional puedes atalantar detalles que d’otra miente, nin siquier pa los invitaos a la platea, s’algamen a decatar.

Esti añu l’atención de los medios y, de xacíu, los televidentes, taba na Princesa d’Asturies, Leonor, desapaecida por razones escolares de les noticies dende’l tempranu entamu del cursu en Gales y suxetu de gran interés, lóxicamente, pa la mayor parte de la ciudadanía. Ella y la so hermana, la Infanta Sofía, despierten la curiosidá del personal en cuantu que la primera ta llamada a ocupar la xefatura del estao llegao’l momentu, y la segunda desempeñase como la so leal y natural escudera. Dambes baxo’l constante escrutiníu de la so má, daqué que, nesta fase adolescente, pue llegar a ser un flaxelu.

Leonor llegó con voz nueva, non sólo con un discursu nuevu, que tamién, puestu que los sos dos parlamentos, n’Uviéu y nel Puertu, sonaronme a afirmación personal del so estatus d’adolescente dispuesta a comese’l mundiu, nel so casu como promesa de sucesión a la Corona, la so proyeición natural, nada menos. Pero tamién faló cola so voz nueva, en plenu cambéu del timbre aniñáu al xuvenil, y tengo de confesar que me tien paecío una voz atayante y nidia, daqué que, pa daquien destináu a pronunciar milenta discursos a lo llargo de la so trayectoria vital nun ye cosa de poca importancia.

Son dos cursos escolares los que va estudiar en Gales, y vanmosla devolver más fecha, más formada y preparada p’afrontar el so pasu poles Academies militares, dalgo que a dalgunos parecerá-yos insignificante ya innecesario pero que forma parte de la tradición de la Corona española y que, en tiempos del inclusivismu radical feminista, faría la so desapaición difícil d’entender. 

Raúl Suevos

En Xixón a 24 d’ochobre de 2021

Torna en castellán en repdiv.blogspot.com

No comments:

Post a Comment