Estos años caberos, desgraciadamente, fumos acostumbrandomos
a oyer y lleer pallabres como yihadista o
salafista. Pallabres rellacionaes col
fenómenu del terrorismu islamista pero que nun tienen una connotación inicial
terrorista, como se pudiera pensar d’entamu.
El conceutu salafista
fai referencia a los salafs, los
compañeros del profeta, y tómalos como referencia de pureza vital y relixosa p’aquellos
musulmanes que quieran vivir la so relixón con firmeza absoluta. El yihadismu, sicasí, nacíu cola “interpretación”
del Llibru y los fechos del profeta, fala del combate interior del fiel p’agradar
a Dios, lo que sedría la gran Yihad, y el combate colos infieles pa traelos al
únicu Dios, esto ye, la pequeña Yihad, que ye la qu’impera nos campos de batalla
dende’l sieglu VII.
Col pasu del tiempu los asuntos de la Fe foron viciándose,
ablandándose, esmuciéndose, de forma que a lo llargo y ancho del mundiu islámicu diben apaeciendo corrientes
purificadores que, xeneralmente con ayuda del alfanxe, traíen otra vegada a la
corrada a les oveyes escabarriaes, como pudieron comprobar los relaxaos
musulmanes de Al-Andalus col aportar d’Almohades y Almorávides, radicales
siguidores de les doctrines salafistes y los sos corolarios yihadistes.
Nel sieglu XVIII, nuna Arabia entós ocupada por un sultanatu
turcu indulxente con otros pueblos y relixones, y nada rigorista na
interpretación del Islam, apaeció un predicador radical de nome Muhamad Ibn Abd
Al-Wahhab, que tres aliase y casar a la so fia con un tal Muhamad Ibn Saud, va
dar llugar a la saga Saudita que va liderar la independencia d’Arabia nel planu
políticu y a la corriente relixosa radical conocía como wahabismu. Alianza qu’anguaño
sigue dirixendo’l país y que s’estendió a otros llugares, como’l Qatar que güei
llena les pantalles de mediu mundiu.
Qatar ye wahabita, y radical, como la notoriedá del mundial
ta poniendo n’evidencia, quiciabes demasiao tarde, pal públicu en xeneral. Ellí,
camuflada ente la rellumanza de los petrodólares, tán les caxes de caudales que
financien rexímenes radicales y grupos terroristes, como los qu’imperan y asuelen
les tierraes del Sahel, la Extremadura d’Europa; tierres d’u van venir nel
futuru próximu folades de desesperaos inmigrantes, y zones de combate pa los
nuesos soldados anguaño, y muncho más nel futuru.
El mundial de Qatar ye una gran operación de mercadotecnia
política de la que nunca va llegar a sabese cuantes voluntaes, y a qué preciu,
se mercaron pa la so eleición, pero, más allá de los estadios campanudos y el
brillu de los futbolistas, quédense cola realidá. Ye un mundial wahabita qu’empericotia
a una dinastía islamista radical. Ye lo qu’hai.
Raúl Suevos
A 21 diés vencíos de payares de 2022
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